16 Şubat 2014 Pazar

Sarayın İncisi


Hoşgeldiniz. Size kısaca Sarayın İncisi (Dong Yi) dizisini tanıtacağım.
Dizi Güney Kore'de çekilmiştir. Ve Türkiye'de, TRT 1'de Türkçe olarak yayınlanmıştır.







Dizinin konusu ise  Joseon Hanedanlığı Kral Sukjong hükümdarlığı sırasında, köle Dong Yi 'nin önce cariye Jang Hee Bin'in ve sonra Kraliçe Inhyeon'ın güvenini kazanmasıyla başlar.





Ve ileride Kral Sukjong'un kalbinde yer alır. 


Önce hizmetçiyken ardından iç işlerinde müffettiş olur.


Cariyeliğe kadar yükselir. Kral eşi Sook Bin rütbesini alır. Joseon Hanedanlığının 21. kralı olacak olan Yeongjo yu dünyaya getirir. 



Tabi bunlar gerçekleşmeden önce Dong Yi'nin başına birçok şey gelecek. Bazı anıları çok acılı ve üzüntüyle geçerken; bazılarıysa mutluluk ve aşkla geçecek.


Oyuncularımız:

Han Hyo-Joo (Dong Yi)
Ji Jin-Hee (Kral Suk-Jong)
Lee Soo-Yeon (Kraliçe Jang)
Bae Soo-Bin (Cha Jeon-Soo)
Jung Jin-Young (Komutan Seo)
Park Ha-Sun (Kraliçe Hu In Hyeon)
Kim Yu-Seok (Jang Hee-Jae)
Lee Hyung-Suk (Küçük Lee-Geum)

Baş rollerdeki kişileri yazdım.

 Dong Yi'nin başına gelenleri öğrenmek istiyorsanız Dizimizi izlemelisiniz :)
Ben size kısaca tanıttım ve görsellemeler ekledim. Umarım Dizi ilginizi çekmiştir. Gerçekten harika bir Diziydi :3 
Birde kendi hazırladığım kliple daha iyi olacaktır. 





Evet klipleri de ekledim güzel bir tanıtım oldu. Teşekkür etmeyi unutmazsanız sevinirim :3
Ayrıca Facebook'ta bizi Sarayın İncisi adlı sayfamızdanda takip edebilirsiniz. 
https://www.facebook.com/sarayin.incisi
İyi Günler Dilerim :)

1 yorum:

  1. Tinted: 2021 ford escape titanium hybrid - the Tinted!
    › › › › Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: babylisspro nano titanium hair dryer Tinted: Tinted: titanium stud earrings Tinted: Tinted: titanium alloys titanium keychain Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: Tinted: titanium gr 2 Tinted: Tinted:

    YanıtlaSil